Weer thuis

16 september 2018 - Vaassen, Nederland

Het was weer een hele reis naar huis. Eerst de middag ervoor de koffers in pakken en de boel met de Franse slag een beetje schoon maken en daarna alle restjes opmaken. Het opmaken van alle restje is niet helemaal gelukt maar we zijn toch een eind gekomen. De rest hebben we in een doos op de camping afgegeven. En toen op weg om de camper terug te brengen. We zullen de camper nog gaan missen. We hebben er 4 weken lang met plezier in gebivakkeerd en zijn er toch een beetje aan gehecht geraakt, ook al hadden we een beetje lekkage, sloten niet alle deurtjes even makkelijk en was het bed behoorlijk hard (voor mij dan). De controle ging soepeltjes en ons mankementen lijstje werd aangehoord en dat was het dan.  De terug vlucht ging soepeltjes en zelfs de trein stond al op ons te wachten. In Apeldoorn stond Evelien ons op het perron op te wachten om ons naar Vaassen te brengen. Toch even slikken om afscheid te nemen van Rob en Els, we zijn 4 weken lang intensief met elkaar opgetrokken en nu moeten we weer alleen ontbijten en alles zelf koken.

Thuis de koffers uitgepakt en me verbaasd over de enorme hoeveelheid was, hoort natuurlijk ook bij het nagenieten.

Wij willen jullie allemaal bedanken voor de belangstelling en de leuke reacties.

Maartje.

1. Mieke Möls:
    16 september 2018
    Ja Maartje, die was.... maar die ruikt waarschijnlijk lekker naar Canada. Dus doe het niet te vlug.
  2. Maartje:
    16 september 2018
    Zo had ik het nog niet bekeken, goede raad.
  3. Tjitske Baartmans:
    16 september 2018
    Welkom thuis en lekker nagenieten! Met de foto's, de was en jullie verhalen! Superleuk..sterkte met weer acclimatiseren. Liefs Tjitske
  4. Hanny Kuijer:
    16 september 2018
    Bedankt dat we mochten meegenieten Maartje! Geniet nog na met de foto’s en alle herinneringen! Liefs, Hanny