Weer thuis en mijn laatste blog

16 september 2018 - Vaassen, Nederland

De camper moest vrijdag voor 11.00 uur worden ingeleverd. We zijn rond 10.00 uur vertrokken van de camping, het is maar een kwartiertje rijden naar het inleverpunt van CruisCanada. Maar goed dat we toch wat ruimte hebben genomen in de tijd, want we misten een afslag waardoor we moesten omrijden. De camper-inspectie verliep vlot, de dame van CruiseCanada liep een rondje buitenom op zoek naar eventuele beschadigingen, controleerde via het testpaneel of onze tanks voldoende leeg waren, bekeek de hoeveelheid benzine in de tank en wierp een blik naar binnen. Alles was oké, ons optisch schoon is blijkbaar voldoende.
De taxi bracht ons naar het vliegveld van Vancouver, daar hebben we even moeten wachten op onze vlucht naar Frankfurt. Totaal hebben we ruim elf uur gevlogen. De vlucht van Frankfurt naar Schiphol was schitterend, een uitzicht op Nederland door de wolken heen.
We kijken terug op een geweldige reis. We hebben de Canadezen leren kennen als heel vriendelijke en behulpzame bewoners. Canada is een land met enorme diversiteit aan natuur en cultuur dat de Canadezen graag toegankelijk maken, zowel fysiek als informatief, voor hun bewoners en toeristen. Wij hebben daar dankbaar gebruik van gemaakt. Nu begint het nagenieten. Gelukkig hebben we de foto's nog..... Eerst uitzoeken, de mindere foto's skippen, de mooiste selecteren voor het fotoboek. Kan best een dik boek worden.

Dit is mijn laatste blog van onze camperreis in Canada. Ik heb met plezier iedere dag een blog gemaakt, 's avonds zelf rustig nagenieten van de dag en onze volgers laten meegenieten. Het was leuk te merken dat de blog met plezier werd gelezen. Dank voor de reacties!

Els

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tjitske Baartmans:
    16 september 2018
    Welkom thuis voor alle vier! Dank voor het kijkje in jullie vakantie-avonturen! Groetjes Tjitske en lekker nagenieten
  2. Elly:
    16 september 2018
    Het was echt mooi om mee te genieten. Veel plezier nog met de foto’s 👍🤗
  3. Els Bos:
    Welkom thuis en nu lekker nagenieten 😊. Groetjes
    Els
  4. Mieke Möls:
    16 september 2018
    Wat zal ik jullie verhalen gaan missen. Nu maar weer "landen". En daarna de foto's. Lekker nagenieten.
  5. Jeanne Spendel:
    16 september 2018
    Fijn dat jullie weer veilig thuisgekomen zijn en dat jullie
    Met plezier op de vacantie kunnen terugkijken. Bedankt
    Voor het meereizen via de blog. Ik heb er van genoten en
    Zal de verhalen missen. Jeanne Spendel