Dagje camping

6 september 2018 - Lillooet, Canada

ma. 3 sept. Vandaag een rustig dagje op de camping. Rob en Els willen een flinke wandeling gaan maken maar wij willen ff niks. Eerst s'morgens kaartjes geboekt voor " Peak to Peak gondola" in Whistler. Dit moet 3 dagen van te voren online maar dat ging niet zonder slag of stoot. We hebben geen bereik dus moest er eerst internet van de camping gekocht worden. Dat ging niet echt vlekkeloos en toen bleek op de site van de Peak to Peak geen bestelknop te zitten. Uiteindelijk heeft Rob (door zijn eindeloze geduld)  via een chatlijn een link toegezonden gekregen waardoor het toch nog, net voor de middag, is gelukt. (wordt vervolgd).
Ik heb me maar op de was gestort. Op deze camping is een wasmachine en een droger. De wasmachine is een enorme bovenlader die volgens mij meer herrie maakt dan dat hij schoon wast maar het ruikt in ieder geval weer fris. Zo hebben we weer schone handdoeken. We hebben een persoonlijke inventaris bij de camper gekregen maar daarin zitten maar 2 handdoeken pp en dat is voor 4 weken niet echt veel. Gelukkig hebben wij zelf ook een paar handdoeken bij ons. Na een aantal $ en 2 uur later was de klus geklaard en lag de was weer schoon en droog in de kast. We kunnen er weer 2 weken tegen. Ik durf het haast niet te zeggen maar door al dat natuur geweld om ons heen en alle kilometers die we maken is het gewoon even lekker om zo iets normaals te doen als de was. Een van de weinige keren dat ik huishouden leuk vind. 😊
Het weer is ondertussen wat zonniger geworden. Na een korte wandeling over de camping buiten in het zonnetje een spelletje rumix gedaan. En de saus voor de spagetti alvast gekookt.
Toen Els en Rob weer terug waren gezellig een wijntje/colaatje gedronken en elkaars dag door genomen. Na het eten en de koffie weer bij tijds naar bed.

Maartje