Rustdag in Banf

29 augustus 2018 - Banff, Canada

Rob en Els zijn als de echte hikers van ons vieren vanochtend vroeg op pad gegaan. Onder ons motto, "gelukkig hebben we de foto's nog" (Rob komt wel aan een paar honderd foto's per dag) hebben wij een bijtankdag. Maartje letterlijk, en ik een leesdag. Deze vakantie voor het eerst van mijn leven in Canada getankt. Je moet voordat je je slurfje erin hangt, eerst aangeven hoeveel er van je creditcard afgeschreven mag worden. Als echte kaaskop eerst maar even naar binnen en gevraagd of gekozen bedrag er zowiezo van mijn rek. afgeschreven zou worden, nee alleen het bedrag wat er getankt zou worden. Met veel bravoure $ 200 gekozen (hoogste bedrag) en begonnen met vullen, nu na 140 Ltr stopte de pomp bij $200 dollar,  ik heb nog nooit zoveel benzine in 1 keer getankt. Wat blijkt, er zit een 200 Ltr tank onder deze bak, en daarna  komt het rekensommetje dat deze koets 1 : 4,6 rijd 😂😂 aardig om te weten is dat 140 Ltr 135 euro gekost heeft, dus € 0,96 / Ltr,  dat valt dan weer mee👍

1. Gerry Oosterman:
    29 augustus 2018
    Zoooooooo, da's een beste slok!
    Lekker bijgekomen? Knuffel.
  2. Geertje Jansen:
    29 augustus 2018
    Wat een prachtige foto s. Lekker dagje niks doen is best wel lekker zeker met zoveel natuur geweld. Geniet er lekker van. Veel liefs en een dikke knuffel.❤️😘💋💋💋
  3. Annemieke:
    4 september 2018
    Jemig wat een tank he!
    Komen wij aan met het pandaatje van 28 liter hahaha.
    Grappig hoe alles een nieuwe ervaring is, is een ander land.
    En goeie mam dat je lekker een rustdag hebt genomen!
    Xx